Klantenservice - Bestellen

Hoe bestel ik bij Tegeldepot?

U kunt een showroom bezoeken of u kunt bij Tegeldepot 24/7 bestellen in de webshop. Bestellen is heel eenvoudig, volg simpel de 3 stappen hieronder:

  1. Ga via het menu of via de zoekbalk naar het gewenste artikel. Klik bij het artikel op de oranje knop “In winkelwagen”. Het artikel wordt dan in de winkelwagen geplaatst. In de winkelwagen kunt u kiezen om verder te winkelen (klik hiervoor op de knop “Verder winkelen”) of te betalen (klik hiervoor op de knop “Beveiligd betalen”). Ook kunt u hier kiezen om de inhoud van de winkelwagen naar een offerte te kopiëren. Klik hiervoor op “Naar offerte kopiëren”. Zie 2. Offerte voor verder uitleg over de offerte.

  2. Als u kiest voor “Beveiligd betalen” komt u op de betaalpagina. Vul hier uw persoonlijke gegevens in of log in met uw accountgegevens als u die heeft, kies een levermethode en de gewenste leverdatum en geef de gewenste wijze van betaling aan. Ook kunt hier nog eventuele opmerkingen plaatsen. Nadat u alle gegevens heeft gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, klikt u op “Plaats uw bestelling” om de bestelling af te ronden.

  3. Na het betalen, komt u op de bedankpagina. Hier ziet u uw ordernummer. Tevens ontvangt u een bevestiging van de bestelling via mail.
Bestelling volgen ?
Wanneer wij uw order verzenden krijgt u van ons een dag van tevoren een track & trace code via de mail waarin wij aangeven hoe laat wij bij u de volgende dag komen leveren.
Uw bestelling wijzigen of annuleren ?
  1. Wilt u uw adres wijzigen dan kan dit gemakkelijk door in te loggen op uw account. Heeft u nog geen wachtwoord kunt u deze gewoon via uw email adres opvragen. Indien uw order nog niet verzonden is door ons magazijn dan kunt u uw adres gewoon wijziging bij adres gegevens. Indien uw order al verzonden is kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  2. Wilt u een deel van uw order wijzigen of annuleren dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice of met uw verkoopadviseur via verkoop@tegeldepot.nl.

Bestelling niet gelukt ?
Is uw order niet gelukt? Indien een betaling niet is gelukt dan zullen wij uw order automatisch na een herinnering annuleren. Lukt het u niet om een order online te bestellen neem dan contact met onze klantenservice op hun helpen u op weg. In onze showroom kunnen we u uiteraard altijd helpen. Om uw huidige bestel status te zien kunt u gewoon inloggen in uw account. Hier ziet u uw orders staan met eventuele aantekeningen van u of ons. Indien u uw afleverdatum wilt controleren kunt u gewoon uw order afdrukken, in de afgedrukte order staat uw verwachte leverdag of geselecteerde leverdag.
Wat zijn de bezorgkosten ?

Alle bestellingen boven de € 150,- worden in Nederland gratis verstuurd! De bezorgkosten voor bestellingen tot €150 zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Voor de kleinere artikelen die worden verstuurd via PostNL of GLS zijn de verzendkosten voor Nederland € 5,00 en voor België €20,00. Voor de grotere artikelen zijn de verzendkosten voor Nederland €20,00 en voor België €40,00.

Voor tegels met een minimale lengtemaat van 200 cm worden speciale transportkosten gerekend. Voor vragen kan u informatie opvragen bij onze Klantenservice.  

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. 

Veilig winkelen
Bij Tegeldepot kunt u veilig shoppen, naast onze goeie recensies zijn wij ook aangesloten bij webshop keurmerk. Daarnaast hanteren we een soepel retourbeleid.