Klantenservice

  • Speciale openingstijden
  • Bestellen
  • Offerte aanvragen
  • Bezorgen / Afhalen
  • Garantie / Klachten
  • Betalen
  • Annuleren / Retour
  • Algemene bedrijfsgegevens

 

Openingstijden Showroom

Maandag: 09:00 - 18:00
Dinsdag: 09:00 - 21:00
Woensdag: 09:00 - 18:00
Donderdag: 09:00 - 21:00
Vrijdag: 09:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Zondag: Gesloten
   

 

 

Openingstijden Klantenservice

Maandag: 13:00 - 18:00
Dinsdag: 10:00 - 18:00
Woensdag: 10:00 - 18:00
Donderdag: 10:00 - 18:00
Vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 -  16:00
Zondag: Gesloten
   

 

Hoe bestel ik bij Tegeldepot?

Bij Tegeldepot kunt u 24/7 bestellen in de webshop. Bestellen is heel eenvoudig, volg simpel de 3 stappen hieronder:

  1. Ga via het menu of via de zoekbalk naar het gewenste artikel. Klik bij het artikel op de oranje knop “In winkelwagen”. Het artikel wordt dan in de winkelwagen geplaatst. In de winkelwagen kunt u kiezen om verder te winkelen (klik hiervoor op de knop “Verder winkelen”) of te betalen (klik hiervoor op de knop “Beveiligd betalen”). Ook kunt u hier kiezen om de inhoud van de winkelwagen naar een offerte te kopiëren. Klik hiervoor op “Naar offerte kopiëren”. Zie 2. Offerte voor verder uitleg over de offerte.

  2. Als u kiest voor “Beveiligd betalen” komt u op de betaalpagina. Vul hier uw persoonlijke gegevens in of log in met uw accountgegevens als u die heeft, kies een levermethode en de gewenste leverdatum en geef de gewenste wijze van betaling aan. Ook kunt hier nog eventuele opmerkingen plaatsen. Nadat u alle gegevens heeft gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, klikt u op “Plaats uw bestelling” om de bestelling af te ronden.

  3. Na het betalen, komt u op de bedankpagina. Hier ziet u uw ordernummer. Tevens ontvangt u een bevestiging van de bestelling via mail.

Bestelstatus

U krijgt per e-mail een orderbevestiging van ons zodra u de order betaald heeft. Wanneer uw bestelling is verwerkt in ons magazijn ontvangt u een mail van de vervoerder met een Track&Tracenummer waar u uw bestelling op de website van de vervoerder kunt volgen. Heeft u een account aangemaakt kunt u in uw account uw bestelgegevens en de status bekijken.

Buitenland

Het is mogelijk voor Belgische klanten om direct een bestelling te plaatsen via onze webshop. Bedrijven buiten Nederland, maar binnen de EU hoeven geen BTW te betalen. Vul uw BTW nummer (zonder de landcode) in bij het afrekenen. Uw BTW nummer wordt door ons gecontroleerd via het VAT Information Exchange System (VIES).

Voor alle andere landen kunt u een mail met uw wensen sturen naar info@tegeldepot.nl. Zij informeren naar de mogelijkheden en bijkomende kosten.

Offerte aanvragen Product

Bij elk product op onze site heeft u de optie om voor een offerteaanvraag te kiezen. Hierna heeft u de mogelijkheid om in het toelichtingsveld uw wensen aan te geven. Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons per mail een reactie. Een offerte is 30 dagen geldig.

Offerte aanvragen Winkelwagen

Heeft u in de winkelwagen gekozen om de inhoud naar een offerte te kopiëren (via de knop "Kopieer naar offerte" in de winkelwagen), komt u op de offerte aanvraag pagina. Vul hier uw persoonlijke gegevens en eventuele opmerkingen in. Daarna kunt u op de knop “Offerte aanvragen klikken”. De offerte word verstuurd naar Tegeldepot.

Bezorgen

U heeft bij Tegeldepot de mogelijkheid om uw producten thuis te laten bezorgen of om deze af te halen bij onze showroom in Zeewolde. Bij de bezorging van onze artikelen maken we gebruik van twee vervoerders. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt een vervoerder door ons geselecteerd. Onze vervoerder levert de bestelling tot de (eerste) drempel/voordeur

Bezorgen kleine artikelen

De kleine artikelen worden verzonden met de pakketdienst van PostNL of GLS. De bezorger komt het pakket aan huis bezorgen. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan probeert de bezorger het volgende dag nogmaals. Wanneer er dan wederom niemand thuis is, kunt u het pakket de volgende dag afhalen. De bezorger laat in dit geval een notitiekaart met afhaallocatie achter.

Bezorgen grote artikelen/pallet pakketten

De grote en zware artikelen worden veelal verzonden met een transportbedrijf. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Indien u een afleverdatum heeft gekozen, kunt u op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder of onze klantenservice. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend. Zendingen worden geleverd adv de geldende condities en voorwaarden in dit geval AVC.

Het lossen van de goederen gaat als volgt:

De goederen worden gelost van de laadklep dus niet tot achter de eerste drempel, als voorbeeld, bij een flat dan wel appartement worden goederen gelost op de begane grond tot waar de pallet wagen kan komen. 
Indien het aflever adres een locatie is waar geen vrachtwagen kan komen of er tijdsbeperkingen zijn voor vrachtverkeer, dient u ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen. De Toegang naar het aflever adres moet uit een verharde weg bestaan.
Onze vrachtwagen zijn niet uitgerust met een pin apparaat dus bij aflevering onder rembours dient er contant te worden afgerekend.

Bezorging op etage

Onze vervoerder levert de bestelling tot de (eerste) drempel/voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.

Afhalen

U kunt uw bestelling altijd zelf ophalen in Zeewolde. Afhalen is mogelijk van maandag  t/m vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Ook bij zelf ophalen gelden dezelfde levertijden.

Levertijden

Bij alle artikelen worden levertijden aangegeven. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen. Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

Bezorgkosten

Alle bestellingen boven de € 150,- worden in Nederland gratis verstuurd! De bezorgkosten voor bestellingen tot €150 zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Voor de kleinere artikelen die worden verstuurd via PostNL of GLS zijn de verzendkosten voor Nederland € 5,00 en voor België €20,00. Voor de grotere artikelen zijn de verzendkosten voor Nederland €20,00 en voor België €40,00.

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. 

Schade

We streven er samen met het transportbedrijf naar om alle artikelen schadevrij af te leveren. Helaas is dit niet altijd te voorkomen. Controleer daarom bij ontvangst van uw bestelling alle artikelen. Mocht er onverhoopt toch schade zijn ontstaan aan een artikel verzoeken wij u dit binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons te mailen via info@tegeldepot.nl. Hoe eerder u de schade meldt des te sneller kan het worden opgelost. Stuur altijd foto’s van de schade mee in de mail, zodat we de schade hier juist kunnen beoordelen.

Klachten

Tevreden klanten is waar het om gaat bij Tegeldepot. Mocht u toch een slechte ervaring hebben gehad met uw bestelling of onze service dan willen wij dat graag weten. Wij zullen er alles aan doen om uw klachten te verhelpen.

In het geval van een klacht, kunt deze mailen naar onze klantenservice via info@tegeldepot.nl. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen te behandelen. Voor een correcte afhandeling vragen we u de klacht zo compleet mogelijk te beschrijven en foto’s van het probleem toe te voegen aan uw mail.

Bent u uiteindelijk niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door onze klantenservice, dan kunt u uw klacht indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het adres:

Tegeldepot.nl
t.a.v. de directie
Tweespan 2
3897AG Zeewolde

Garantie

De producten die u bij Tegeldepot koopt, hebben (fabrieks-)garantie. Dit kan per merk/product verschillen en oplopen tot 10 jaar. Mocht u gebruik willen maken van de garantie, dan dient u een garantieaanvraag te sturen naar info@tegeldepot.nl met uw gegevens en het garantiegeval.
Let op! U moet ten alle tijden de verkoopnota overhandigen. Bent u deze kwijt? Dan zullen wij deze voor u proberen op te zoeken via uw naam, adres, telefoon nummer.

Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Garantiebepalingen

  1. De garantietermijn gaat in op de eerste dag van levering van het product. Voor het doen gelden van een aanspraak op garantie moet de rekening, waaruit de aankoopdatum moet blijken, ten aller tijden overlegd worden. De garantietermijn wordt door een reparatie of onderdelenlevering in de garantietijd noch vernieuwd noch verlengd.
  2. Van garantie is uitgesloten
    • De normale slijtage van materialen of onderdelen die aan normale slijtage onderhevig zijn.
    • Een schade, gebrek of storing welke te wijten is aan een van buiten komende oorzaak of onjuist gebruik door de consument dan wel diens ondergeschikten en/of de eindgebruiker. Als oorzaak van buitenaf wordt mede verstaan de agressiviteit van water en de als gevolg daarvan opgetreden schade of storing.
    • Het artikel dient vóór montage gecontroleerd te worden op compleetheid en eventuele schade. Nadien het product is geïnstalleerd, zijn wij niet meer aansprakelijk voor enigerlei schade/gebreken.
    • Montage- en demontagekosten vallen niet onder de garantie; de kosten die direct of indirect voortvloeien uit montage of demontage vallen eveneens niet onder de garantie.
  3. De garantie omvat de volgende punten: Indien de klachten gegrond zijn, behoudt Tegeldepot B.V. het recht een keuze te maken tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde.
  4. In die gevallen waarin de producten, welke vervangen dienen te worden niet meer in het leveringsprogramma zijn opgenomen, zal door Tegeldepot B.V. een alternatief worden aangeboden welke qua design het meest overeenkomt met het oorspronkelijke artikel.
  5. Na het indienen van een klacht, hetgeen direct na constatering dient te geschieden, zal door Tegeldepot B.V. meteen na registratie een onderzoek worden ingesteld en zal Tegeldepot B.V. zo snel mogelijk, afhankelijk van de eventuele levertijden een oplossing aanbieden, mits dit overeen komt met de bevindingen.
  6. Voor gevolgschade, voorvloeiend uit een defect en/of mankement, foutieve installatie en/of plaatsing/gebruik is Tegeldepot B.V. nimmer aansprakelijk.  

Stichting Webshop Keurmerk

Tegeldepot is lid van de Nederlandse Stichting Webshop Keurmerk. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Als u in de Tegeldepot webwinkel een aankoop doet, kunt u ervan op aan dat wij ons houden aan de Algemene Voorwaarden en de gedragsregels van Stichting Webshop Keurmerk hanteren. Daarnaast houden we ons en zijn we aanspreekbaar op het naleven van alle relevante wet en regelgeving met betrekking tot het verkopen via internet. Mocht uw ingediende klacht niet door Tegeldepot opgelost kunnen worden dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie, www.sgc.nl

iDeal

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

  • iDEAL is vertrouwd, veilig en gemakkelijk;
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken;
  • Controle en overzicht op de betaling
  • De betaling wordt direct ontvangen, waardoor een bestelling sneller wordt verwerkt.

Hoe werkt iDEAL?

Bij het afrekenen van uw bestelling bij Tegeldepot kunt u kiezen voor iDEAL. Selecteer dan iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Tegeldepot wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald

Rembours (+€20,00)

Tegeldepot maakt gebruik van een bezorgdienst die garant staat voor een juiste levering van uw artikelen. U betaalt bij rembours rechtstreeks aan de transporteur of postbode op het moment dat de bestelling bij u thuis wordt bezorgd. U kunt dit alleen contant doen. Bij levering onder rembours betaalt u altijd 20 euro administratiekosten naast de standaard verzendkosten.

Vooruitbetaling

U kunt ervoor kiezen om de kosten van bestelde artikelen vooraf over te maken. Dit is handig wanneer u geen gebruik maakt van bijvoorbeeld internetbankieren. Wanneer wij uw betaling volledig hebben ontvangen, beginnen wij met de verwerking van de bestelling. Wanneer u kiest om uw bestelling te betalen middels ‘vooraf overmaken’ wordt uw bestelling vanaf een bedrag van 500 euro GRATIS in Nederland bij u thuis bezorgd.

Creditcard

U kunt via onze website met zowel VISA, Mastercard als Maestro betalen. Na het invullen van uw creditcardgegevens vindt er een authorisatie plaats waarna de betaling wordt verwerkt.

Voor betalingen per creditcard hanteren wij een toeslag van 2.5% op uw bestelling. Vanaf € 500 wordt uw bestelling gratis geleverd en wordt alleen de toeslag gerekend. De toeslag wordt aangegeven in de winkelwagen en op de factuur als zijnde 'betaalkosten'.

PayPal (alleen via mailbestelling)

PayPal is een tussenschakel bij online betalingen. Het is een makkelijke, veilige manier om online aankopen te betalen. De reden dat het gebruik hiervan zo veilig is, is dat je je geld bij oplichting altijd terugkrijgt. Een zekerheid die je vaak bij andere betaalmethodes niet hebt. Ook is het niet meer nodig om persoonlijke gegevens (naam, bankrekeningnummer) met vreemden te delen. Dankzij PayPal kun je eenvoudig grenzeloos en in alle valuta’s geld overmaken. PayPal rekent dit automatisch voor je om.

Pin/Contant

Bestellingen in de showroom of online bestellingen waarbij u heeft gekozen om uw bestelling af te halen in onze showroom kunnen ter plaatse per Pin of contant worden afgerekend.

Factuur

Bij uw bestelling ontvangt u per mail van ons de bijbehorende factuur. Dit is tevens uw garantiebewijs. Wanneer u geen factuur heeft ontvangen, neemt u contact op met klantenservice voor een kopie van de factuur.

Annuleren

Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. per mail aan ons door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten.
Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen. Bekijk hiervoor ons retourbeleid.
Eventuele verzendkosten zijn dan voor eigen rekening en worden niet aan u geretourneerd. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Binnen 30 dagen zullen wij het bedrag terugstorten.

Annulering door Tegeldepot

In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is (toch) niet leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect

Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Retour

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

U kunt het product retour zenden of terugbrengen naar onze winkel, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst
  • Het product is ongebruikt en niet gemonteerd geweest
  • Het product is geheel onbeschadigd
  • Het product zit in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw rekening

Het volledige aankoopbedrag wordt dan vergoed.

Voordat u een product of bestelling retourneert, stellen wij het op prijs dat u contact met ons opneemt.

Er gelden een aantal uitzonderingen:

  • Vloer-, wandtegels en mozaiek tegels (ivm tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
  • Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
  • Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. (zijn hierdoor niet meer te vervoeren.)
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaak.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier of vraag een retour op de site aan.

Tegeldepot.nl

Tweespan 2
3897AG Zeewolde

T: 036 844 2222
E: info@tegeldepot.nl

KVK: 56057709
BTW-nr: NL851959398B01
IBAN: NL32INGB0004611309
BIC INGBNL2A