Veelgestelde vragen

Welkom bij Tegeldepot.nl! De webshop waar u 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt bestellen. Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen over onze webwinkel en de producten:

  1. Wanneer is Tegeldepot.nl geopend?
  2. Waar is Tegeldepot.nl gevestigd?
  3. Hoe werkt bestellen op Tegeldepot.nl?
  4. Welke betalingsmethoden heeft Tegeldepot.nl?
  5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?
  6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  7. Welke verzendkosten zijn van toepassing?
  8. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren?

1. Wanneer is Tegeldepot.nl geopend? Naar boven

De klantenservice is maandag bereikbaar van 13:00 t/m 18:00 en van dinsdag t/m vrijdag van 9:00 t/m 18:00. Op onze webwinkel kunt u uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week informatie vinden en sanitair artikelen bestellen.

2. Waar is Tegeldepot.nl gevestigd? Naar boven

Ons kantoor, magazijn en showroom is gevestigd op het volgende adres:
Tegel- & SanitairDepot Tweespan 2A 3897 AG Zeewolde
tel. 036 844 2222

3. Hoe werkt bestellen op Tegeldepot.nl? Naar boven

Om een bestelling te plaatsen op Tegeldepot.nl gaat u als volgt te werk:

  • Artikel in winkelmand plaatsen:
    Wanneer u op een product op de website klikt, ziet u op de pagina een blauwe knop met "direct bestellen" erop. Wanneer u op deze knopt klikt zal het product automatisch toegevoegd worden aan uw winkelwagen. De aantallen en eventueel wijzigingen kunt u doen op de winkelwagen pagina. Deze is toegankelijk rechtboven in de pagina bij het "winkelwagentje"
  • Uw gegevens
    Op deze pagina in het bestelproces wordt u gevraagd om uw persoons- en adresgegevens in te vullen en waar u bestelling moet worden afgeleverd of uw contactgegevens.
  • Afhalen of bezorgen
    Tevens kunt u op deze pagina een keuze maken om de producten af te halen of te laten bezorgen.
  • Betaalwijze
    Op de betaalwijze pagina kunt u kiezen welke betaalmethode u kiest.
  • Bevestiging
    U ontvangt een bevestiging per e-mail op het door u opgegevens e-mailadres. Tevens krijgt u een factuur in PDF-formaat toegestuurd. Mocht u vragen hebben over het bestellen bij Tegeldepot.nl, dan kunt contact met ons opnemen.

4. Welke betalingsmethoden heeft Tegeldepot.nl? Naar boven

  • iDeal
  • Rembours (+€15,00) U dient dit contant aan de chauffeur te betalen. 
  • Vooruitbetaling
  • PayPal (alleen via mailbestelling)

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is? Naar boven

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 036 844 2222 of info@tegeldepot.nl

6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Naar boven

U kunt altijd de levertijd aanhouden die bij het product (op de productenpagina) vermeld staat. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van PostNL of eigen post/pakketservice. Grote pakketten (vanaf 200 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een extern transport bedrijf. Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt contact met ons opnemen.

7. Welke verzendkosten zijn van toepassing? Naar boven

Alle bestellingen boven de € 150,- worden in Nederland gratis verstuurd! De bezorgkosten voor bestellingen tot €150 zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Voor de kleinere artikelen die worden verstuurd via PostNL of GLS zijn de verzendkosten voor Nederland € 5,00 en voor België €20,00. Voor de grotere artikelen zijn de verzendkosten voor Nederland €20,00 en voor België €40,00.

Levering via Rembours in Nederland kost €15,- extra bovenop de verzendkosten.

Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. 

8. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Naar boven

Dit is zeker mogelijk. Er zit een kalenderfunctie bij het invullen van uw gegevens.

9. Mag ik mijn bestelling/producten retourneren? Naar boven

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Bij Tegeldepot BV. kunt u binnen 14 dagen na levering het artikel retourneren. Indien uw retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden.

Het artikel mag retour gestuurd worden wanneer aan het volgende voldaan is:

  • - Binnen 14 dagen na levering.
  • - Als het compleet en onbeschadigd is.
  • - Als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest.
  • - In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).
  • - Producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • - Retouren die niet aan bovenstaande eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.

Het volledige aankoopbedrag wordt dan vergoed.

Er gelden een aantal uitzonderingen:

  • - Vloer-, wandtegels en mozaïek tegels (i.v.m. tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
  • - Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
  • - Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • - Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • - Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • - Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • - Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. (zijn hierdoor niet meer te vervoeren.)
  • - Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • - Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaakt.

Voordat u een product of bestelling retourneert, stelt Tegeldepot.nl het op prijs dat u contact met ons opneemt.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier of vraag een retour op de site aan.

Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen